2009-05-09

allting kan gå i tu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar...

klaustrofobi (eller hur de stavas?)
känns som jag kvävs, känns som någon försöker strypa mig långsamt...
måste ta tag i allt nu ordna upp de innan det är försent..


imorgon blir de gbg
vi hade tänkt shoppa lite men efter våra två senaste upptåg som kostat oss 3000 kr, så finns de inte riktigt utrymme för någon shopping i gbg imorgon, dock kan de vara kul å kika runt lite, å så ska vi ju hälsa på tobbes pappa oxå...
ska hämta en dopklänning till lilleman hos honom...
lilleman kommer bli så söt i sin klänning? vi har bestämt oss för att inte ha de traditionella ljusblåa bandet eftersom de absolut inte passar theo, utan vi ska köra på ett mörkblått..

nu känner jag mindre dopångest..
maten är klar, faddrarnas uppgifter är klart, musiken är klar (utom en psalm)
dopklänningen är fixad, uppgifterna är fördelade, de känns bra
nu är de bara något för mig å ha på mig, måste nästan köpa något nytt eftersom allt jag äger är svart å de känns väl kanske inte så passande...
tobbe ska ha kostym, å så någon fin skjorta eller nått till theo som han kan ha efter själva dopakten..

nu tänkte jag skicka ut mina små herrar på promenix medans jag röjer upp lite innan de i eftermiddag blir SM FINAL I HANBOLL!!!!!!!!
ååå va jag önskar att jag var i stockholm nu å påväg att inta globen...

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA ... SKÖVDE HF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar