2009-05-10

nu nu nu DRAR vi...

nästa GÖTEBORG, göteborg nästa...
nu ska vi starx sätta oss i bilen för att hämta upp anna å daniel innan vi börjar vägen ner mot göteborg och diverse besök sonm står på schemat...
lille plutten fick vara hos mamma å anna idag eftersom vi inte ville dra runt honom bland massa folk å så i göteborg...
men de gör lika bra de...

å även fast folk säger att vi lämnar bort honom i tid å otid så betyder inte de att vi älskar honom mindre, utan för oss betyder de att vi vill ge honom en lugnare miljö så han slipper far å flänga så mycket....

igår kväll var de singstar kväll hemma hos oss.. å jäklar va kul vi hade, jag å anna skrattade så tårarna ran om vart annat...
så de var riktigt lyckat...
sedan fick vi lov å hämta upp systeryster i stan mitt i natten oxå.. var väl mindre populärt av oss men jag kunde inte för mitt liv somna när jag visste att hon skulle gå hem mitt i natten...
så mycke sömn har de ej blivit...

nu ska de kolas pengar på kontot å kanske lägga över en och annan tusenlapp från sparkontot så vi iaf kna köpa oss något fint.. inte ofta vi unnar oss något nytt klädesplagg...

1 kommentar:

  1. det händer inte så ofta när man är förälder.. försöker unna oss ngt ibland också. men det händer inte allt för ofta.. blir istället att man köper till dom små :) hoppas ni hade det trevligt i gbg.. kramar ifrån oss :)

    SvaraRadera