2009-05-04

Ny blogg, Nya tag

så hittade jag äntligen hit... hoppas mina läsare följt med mig från misgris.blogg.se
designen krånglade så väldigt på den sidan, men shiiit inte i min vildaste fantasi kunde jag förstå hur enkelt de var på denna sidan å fixa till designen...

dagen har spenerats mestadels hemma hos mamma, eftersom systeryster övverraskade och kom hem redan idag..
vi rensade hennes garderob under tiden som hon packade upp...
sedan hämtade vi pizza från american pizza när mamma kom hem... mumsigt värre

senare på kvällen frammåt åtta åkte vi hem till anna å daniel fast dom var inte hemma, men maja var snäll nog å släpte in oss, så vi hälsade på hos henne en stund innan anna kom och efter ett tag även daniel... dom hade varit hurtiga och varit på gymmet..

nu matar tobbe lillen å sedan blir de sängen... imorgon får jag kika mer så jag har koll även på denna sidan..

kram mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar