2009-05-12

usch usch nejjjjjjj...
idag blev jag inte glad av att se desperate houswifes.. ett ypperligt dåligt val av ressigören...
elller kanske man ska säga manusförfattaren..
nu vill de till att de arbetar hårt för att hålla kvar standarden på serien...

äntligen oxå..
tror allt är fixat å klart inför dopet..
vi ska träffa prästen på torsdag å gå igenom de sista detaljerna...
en himla trevlig präst har vi fått :)
smörgåstårtoerna å de vanliga tårtorna är beställda... sången övas de för fullt på...
nu är de bara shoppingen kvar...

så jag känner lugnet nu...
(bara vissa grejer jag är rädd för... att någon ska sabba hela dagen)

sitter just nu å gluttar på semifinalen av eurovsion... de jag hört låter verkligen inte bra...
så går inte marlena vidare så skulle jag kalla de sista gången jag tittar för då är de skandal dåligt...

snart börjar vårat älskade lost oxå...
då ska jag krypa upp i soffan för jag har hemskt ont i magen...
lite värmedyna kanske....

ni får ha de så bra å sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar