2009-06-03

snart dax

jeppsi idag beger jag, mamma å theo oss uppåt i landet till östersund för att vara me dpå fredag då min lille kusin viktor "knoppen" tar studenten....
stora killen har han blivit nu...
de ska bli skojigt å komma upp dit igen de var ju ett tag sedan.... dock kommer både jag å theo sakna våran obbis så de gör ont i hjärtat...
men vi kommer ju hem på söndag igen, å obbe ska ju ändå jobba hela helgen så i hade ändå inte setts...
vi är iaf lediga ihop på mån å tis å då ska lägenheten börjas packas ihop...

just nu är tobbe iväg till skolan men jag ska hämta honom vid tolv å då blir de några ärenden innan vi ska bort till BVC för vägning å sådant...
sedan åke rvi väl bortåt fem...
vi har aldrig startat så här sent så de blir nytt...
men de är ju ljust så pass länge nu så de ska nog gå bra...
dock är de ju svettiga körtimmar...
de tar ca: 10 timmar om man stannar lite å kör lagligt...
men vi lär väl stanna lite mer pga den lille...

bäst å passa på å snoka runt här på internet medans jag kan, datorn ska ju med men om man får tillgång till internet är ju en annan sak...
med datorn kan jag iaf kolla på film... :)

1 kommentar: