2009-06-10

tidig morgon å regnig dag


får nog börja med en bild på mini som gör iaf mig överlycklig å super glad
tror inte man inser när man väl bestämmer sig för att flytta hur oändligt mycket grejer man faktiskt har...
vi skulle packa ihop alla våra böcker igår... enkelt tänkte vi vi har ju dom på två ställen pocketböcker i en liten hylla å skönlitterära böcker i bokhyllan...
just de å så har vi ju 3 omgångar böcker i höger i förrådet å så har vi skolböckerna vi använder å skolböckerna som vi inte använder å så har vi ju theos böcker å andra böcker å instruktionsböcker å hokus pokus så hade vi 3 bananlådor med böcker...
å så är de med de mesta vi äger...
nu är iaf bananlådorna slut så i kväll när tobbe kommer hem så ska vi på jakt efter fler :)
för strax ska alla dvdfilmerna ner... å de är ju bara några stycken :P
å alla tobbes dataspel suck jag är rädd att vi börjat försent å inte insett vilken tid de tar å packa...
när vi flyttade ihop så packad evi ju aldrig tobbes grejr utan flyttade bara över dom men denna gången ska dom ju tapetsera å lägga golv så då blir de knöligt om allt ligger löst eftersom vi måste flytta allt från rum till rum allt eftersom de håller på..
annars ska jag å theo bara ta de lugnt idag, jag har äntlign fått mini å somna å ska strax kika på sjunde himlen... i eftermiddag ska jag å syster iväg å köpa studentpressy till kusin lisa å sedan är de ju FOTBOLL ikväll....
kommer dock inte bli samma sak utan min stola idol henke... ååå jag lider så med honom å hans familj, aldrig kul å mista en familjemedlem å speciellt inte sin lillebror.... kan ju bara tänka själva om min lillasyster försvann jag skulle vara otröstlig å inte vet ahur jag skulle orka leva vidare...
min syster är en stor del av mitt hjärta och den förutom tobbe som står mig närmast
känns tomt idag när tobbe är iväg å jobbar...
nu jobbar han 2 dagar är ledig på fredag när de är studenten å sedna jobbar han 3 dagar innan han äntligen är ledig 4 hela dagar å vem vet kankse kan vi få till en mini semester då :)
dock sinar ju pengarna å skatten som vi får tillbaka får täcka upp tobbes del av inkomsterna eftersomhan inte fått några pengar alls i juni...
skojar ni om att vi längtar till 17 juli å tobbes första lön, då kan vi återgå tillde normala å slippa känna ånget bara vi äter för att vi egentligen inte har råd att äta denna månaden...
nu har mamma varit snälly å hjälpt oss lite, sedan får vi hoppas på något gott på kusinens studentskiva på fredag :)
midsommar snart, va ska alla göra då???
tobbe jobbar fram till 18.00 så jag får sitta själv hela dagen... deprimerande :(

1 kommentar:

  1. du får komma hem till oss..eller hur det nu blir. vi ska antagligen vara med cissi och emelie med familj.. cissi prata om amanda o jörgen också men de vet jag inget om. än. :)

    SvaraRadera