2009-07-30

natt lista

kom på att tobbis är ju ledig imorgon vilket betyder sovmorgon för mig så jag kan sitta här uppe nu å få lite egen tid :)

här får ni nu en lista där ni har chansen å verkligen lära känna mig...


Tre namn jag lyssnar till:
mia, bunny, älskling


Någonting jag tycker om med mig själv:
min organisations förmåga


Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min kropp


Detta är jag rädd för:
döden, sedan pappa dog är jag extremt rädd för att någon mer närstående ska gå bort


Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek, pussar från theo & tobbe, värme


Tre saker jag absolut inte kan göra:
springa marathon, prata norska, kolla på anime


Detta tycker jag om att göra:
umgås med min familj, shoppa inredning, planera


Detta vill jag göra just nu:
sova


Bästa känslan:
uppskattning


Värsta känslan:
känslan av att en person som stått dig nära helt plödsligt är borta/finns inte mer


Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
känslig, öppen, ambitiös, trogen, målmedveten


Är jag kär just nu?
om jag är..... aldrig känt som jag känner för tobias för någon annan tidigare


Vill du gifta dig?
planering pågår


Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
se min son växa upp, leva livet som pensionär ihop med tobbe, få fler underbara barn


Min käraste ägodel:
min familj


Något jag vill ha i present:
pengar, presentkort.... sånna grejer litar inte på folk omdömen när dom ska köpa presenter till mig...


Detta har jag på mig just nu:
höhöhö... NUDE!!!


Favoritkläder:
over sizade mjukisar med en stor t-shirt till...


Favoritdjur:
nu vet jag att alla djurvänner där ute blir galna, men NÄ jag gillar faktiskt inte djur, jag anser att dom är ivägen å förstör.


Följande musikstilar tilltalar mig mest:
country, visa, dansband


Favoritlåtar just nu:
gasoline- vad gör vi nu lille du?
sarek- lilla barn
winnerbäck feath miss li- om du lämnade mig nu


Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste- mågot praktiskt liknande bild
tråkigaste- matte eller språk, förstod mig aldrig på dessa ämnen


Stjärntecken:
vattumannen


En bok jag älskar:
döden tar studenten


En film jag älskar:
lejonkungen, den går alltid att se om och om igen


Tv-program jag gillar:
desperate houswifes, gost wisper, all sport


Favoritdoft:
puma- flowering (tror jag den heter)


Detta äter jag gärna:
godsaker, lax-spenatstuvning-kokt ägg, kasslergratäng


Dricker helst:
oj här var ju COLA självskrivet


Favoritgodis:
just nu skumbananer med choklas överdrag, favvisarna varierar hejvilt alltid!!!


Hit vill jag gärna åka på semester:
någon lugn vit sandstrand vid ett turkost hav, i sällskap av mina bästa familj


Färg på mina ögon:
klar blåa


Min längd:
optimala 170 cm



Jag tror på:
karma, nä man behandlar man någon som skit så slår de alltid tillbaka på ett eller annat sätt


Jag spelar:
gärna sällskapsspel i goda vänners lag....


Så här bor jag:
i min underbara nya lägenhet


Antal döda krukväxter i hemmet:
"kors i taket" inga just nu....


Det här tänder mig:
min pojkvän vet, det räcker...


Det här gör mig avtänd:
för mycket självsäkerhet


Favoritfärg:
black magic


Favoritcitat:
min vinst, din förlust


En hemlighet jag vet:
att jag inte berättar hemlisar vidare


Bästa present jag fått:
9 februari 2009, min älskade theo


Senast köpta skiva:
dolly parton


Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mina ögon, min längd


Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
kroppsbyggnaden


Udda förmåga/egenskap:
extremt bra minne vad de gäller- namn, datum, födelsedagar, händelser


Om jag vore ett djur skulle jag vara:
troligtvis en orm


Vad lyssnar du på just nu?
gasoline- vad gör vi nu lille du?


Vad har du gjort/ska du göra idag?
senare idag blir de tibro och hjo tripp med tobbe å våran lille älskling


Var är dina föräldrar födda?
mamma- häggenås en liten ort utanför östersund
pappa- tibro


Vad är det senaste du installerade på datorn?
jag installerar inte, de överlåter jag till min bättre hälft


Vilken är din favoritrestaurang?
den dära flötiga stället som börjar på MC


När badade du i en pool senast?
för länge sedan....


Har du varit med i någon skolpjäs?
japp djungelboken


Hur många barn vill du ha?
2-3...beror på hur livet ser ut..


Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hiphop och RNB


Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
kanske kanske inte...


Vad har du för TV-kanaler?
comhems kabel TV utbud.. räcker gott å väl


Har du åkt moped någon gång?
med min notoriska mopedskräck?? nopp men vespa en gång


Har du busringt någon gång?
om jag har.... högstadiet gjorde vi nått annat??


Har du fått felparkeringsböter?
busted... japp ett antal


Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
vill, men skulle säkert fega ur i sista sekunden


Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
madeira tror jag


Har du en egen trädgård?
nopp...lägenhet for life!!


Vilken är din favorit bland tecknade serier?
betty boop


Kan du alla orden i nationalsången?
ja de första två verserna kan jag nog klämma fram men resten sedan.. nja


Badkar eller duschkabin?
duschkabin


Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
svensson, svensson


Favoritpizza?
skinka, ananas, räkor


Chips eller popcorn?
chips..


Vilken färg på läppstift använder du?
inget läppstift är inte min grej


Har du rökt jordnötsskal någon gång?
är nog för gammal, aldrig hört talas om detta...


Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
är inte varje dag en skönhetstävling för vissa??


Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin, äpple är inte min grej


Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
tobbis, lunch på maxi idag


Favoritchoklad?
marabou med digistive


När röstade du senast?
när de var eu grejs val


När åt du en hemodlad tomat sist?
minns ej


Har du vunnit en prispokal någon gång?
yeeep, handboll


Är du bra på matlagning?
frågar du mig så ja ibland...


Klarar du att tanka själv?
dum fråga... klart jag kan

Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
hehe, anna lurade på mig sauna belt för några år sedan, ingen hit akn jag meddela


Pepsi eller Coca Cola?
pepsi är lite godare


Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
uniform å uniform, arbetskläder på sommarland förra sommaren


Vad var det senaste du handlade?
100 kg mat


Har du kräkts offentligt?
på fyllan å villan gör man ju en del sånna dumheter


Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
har ju hittat kärlekn, så nu kan vi bli miljonärer


Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
säkert för någon, men inte om de är den sanna kärlekn för den växer fram, är de kärlek vid första ögonkastet så är de bara en passion..


Har du ringt något betalnummer?
japp


Kan man vara vän med sitt ex?
de kan man säkert... de beror ju mycke på hur sperationen gick till


Vem var det du besökte på sjukhus senast?
inte besökt någon på sjukan sedan pappa dog, men har ju själv legat inne när theo kom


Hade du mycket hår som liten bebis?
en liten svart kaluffs hade jag allt


Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
typ, hej du har kommit till mia, jag kan inte svara lämna ett meddelande eller ring igen...


Vad har du i din väska?
äger ingen väska


Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
kramas med tobbe


Vad är du tacksam för idag?
att jag är frisk, har en mysig familj, mat på bordet å bor i sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar