2009-08-08

Big Kink

idag är min älskling (den lille) inge rolig å ha å göra med... 6 månaders gnället har startat...
ingen aning om de är tänderna, hostan, myggbetten eller något annat som besvärar honom...
annars har han bara ett sjuhelskotta humör...
för hela dagen idag har han legat å gnytt å stund tals kinkat ihop totalt...
å de är ju 3:e dagen i rad som detta sker... just för tillfället är han lugn, han ligger å kikar på nalle puh, så jag passar på å utöva min multitalang, diska, städa å leka med datorn alltihopa sammtidigt :)
tur nu att tobbis är ledig 2 dagar, så kan vi bytas av om han fortsätter så här...

tänkte muntra upp mig själv med några typiska theo bilder.. som verkligen visar hans rätta jag...


mumma med hatt

läser ofta å gärna tidningen

nya favvisen... gåstolen

bada bada bada.... men .... bara om jag får ha mina ankor med..

vad brukar ni äta om ni äter på en kinesisk restaurang??
theo kör stenhårt på sprängd anka!!

ge mig mer MAT

men mamma då.... jag är så sugen

titta jag kan hålla flaskan själv :)

bus bus bus lilla bus

mammas å pappas ögonsten i alla väder
å imorgon gosebubben då blir du hela 6 månader gammal.
helt offattbart att vid denna tiden för 6 månader planerade jag å tobbis för en hemma kväll med beck å soppa.. som ett tecken precis när beck skulle starta 21.00 så gjorde du dig påmind om att nu ville du minnsan ut...
å vilken karusell som följde...
men 26 timmar efter att värkarna startat kom du ut till oss via ett akut kejsarsnitt.
Lyckan var total!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar