2009-08-10

lite ditten å datten

idag har jag varit med rob på sjukhuset på ett första återbesök från olyckan igår...
nu i efterhand så kan man bara pusta ut å kon´statera att han hade en jävla tur...
han har sprängt trumhinnan i örat å hade den inte lagt som rätt igen så hade han blivit döv på de örat...
så ojoj vilken tur å oturen...
så mellan 9-12 satt jag i väntrummet på öron, väldigt segt ska jagh säga er...

sedan slappade jag å tobbis hela eftermiddagen... så väldans skönt :)
å på kvällen var vi borta hos mamma allihopa å grillade burgare, å de satt inte fel i kistan :)

nu till något lite tråkigare...
som jag berättat om så har ju mini varit kinkig några dagar å de har inte gått över, dock så tar han sig mot öronen hela tiden, så vi misstänker att han drabbats av en öroninflamation, han har lite feber oxå... stakars liten, sånna gör ju mega ont..
så imorgon ska jag ringa till BVC å höra med dom...
vi får iaf inte röra hans öron å när jag tänke rpå de så minns jag att jag inte heller ville att någon rörde mina öron när jag var liten (ja hade massa öroninflamationer)

papprerna för framtid dagisplats är infyllda å klara.. så nu gäller de å hålla tummarna så han hamnar på något av våra alternativ... alla passar oss perfa å jag vet att de är seriösa förskolor...
vi har valt:
ekebackens förskola
karstorps förskola
solrosens förskola
(i denna ordningen)

nä nu vankas de snart sängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar