2009-09-15

en liten update skulle ju inte sitta fel :)

så som ni kanske förstår så bor vi ju hemma hos mamma medans lägenheten fixas...
1 rum klart 3 kvar...
köket blev toppen fint med sitt nya ekgolv, mycke snyggare en sunkig plastmatta som aldrig går å få riktigt ren...
så nu hoppas vi att slutet av veckna flyter på i samma tempo som de två första dagarna... vore skönt å kunna flytta hem till helgen :)

annars idag så har vi hunnit med massor... lunchat på valle, å deras korvstroganoff är inte å leka med, mumsigt värre..
sedan åkte vi upp å kikade på lägenheten... å hälasde även på våra kära grannar glenn å marie å deras sötnos moa..
jag blev inte alls avis på deras utsikt.. så marie jag kommer upp till er nivå i bland å spanar :)
vi följde även med till gengåvan å kikade där å tog en fika...
vi hittade massa tidninar till rob som han sammlar på, så de var väldigt uppskattat när vi kom hem :)
sedan har vi slappat resten av dagen, kikade på nya sperstars på tv3, viket kanon program... jag är total såld, men konstigt vore d eju annars sportfåne som jag är :)

igår var ju på mitt första ljusparty, väldigt trevligt å komma iväg en stund på egen hand speciellt eftersom mini bara skriker sig igenom dagarna nu förtiden...
marie anordnade, trevligt å träfaf på båda mammorna ur föräldragruppen oxå å utbyta lite info om de små :)
jag köpte även med en ljuslykta hem som jag tror kommer passa perfa nu i de stundande höstmörkret :)

nja de var väl lite de... lovar å ge er bättre update så fort jag har min egen dator igen.. så amn kan få bra ideer å insperation :)

2 kommentarer:

  1. jag var på ljusparty igår också... och vet du vad? jag blev konsult. ska ha mitt första party den 26/9 klockan 14. hoppas verkligen du kommer!! ta med dig anna och din mamma också... gärna lite kompisar med. ju fler desto bättre. lättare för mig att komma igång då. puss ses i morgon.

    SvaraRadera
  2. du/ni är jättevälkomna precis när ni vill till våning 7.
    kram på er

    SvaraRadera