2009-09-03

en shopoholics bekännelse

jag älskar känslan att dra kontokortet genom kortläsarn, å så tjing... så är varan min :)
för shoppat nu både igår å idag...

igår blidde det:
-ett par skor
-en kofta
-en tunika/tröja
-nya underkläder

idag:
-ett par leggins med knappat
-ett par vanliga leggins
-en "gå-ut-på-krogen-tröja
-ett knallrosa linne
-ett nagerlack

dessutom kom 3 dvdboxar hem till mig på posten idag :)

hum? jag skulle nog kunna leva så här...
just nu så känne rjag iaf att ooo va skönt för min ekonomi att jag inte föddes i en drömkropp för oj vad min ekonomi skulle få slita ont för det...
men helt klart är det en frihet å kunna gå å shoppa "nästan" som man vill...
tyvärr så börjar ju även mina pengar tryta har nu endast 2000 kr kvar å shoppa saker för...
kan kännas mycket men börjar man gå lös så går de väldigt fort...

får väl spara lite för på lördag går bilen ned mot göteborg å lite shopping å liseberg :)

nu blir de städning här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar