2009-09-23

höstruskelibusk

nu sover min minifis, han somnade ihop med mig i soffan för en stund sedan å då sov han så gottit, skönt när han sover en stund nu iaf, sedna blir de lunch innan vi ska möta upp tobbe för lunch på stan...
ska bli så skönt å komma ut en stund, känns som jag inte har någon lust eler ork till något nu när vi bott hos mamma... trodde man skulle få mer avlstning än vad mna fått, på dagarna är ju ingen hemma å när alla kommer hem runt 5 så är de så trötta å oftast så skriker theo vid dne tiden vilket får alla at rygga tillbaka...
well well om allt går som vi vil så kankse vi hinner få någolunda i ordning på möbler å allt sådant idag så vi kan flytta tillbaka hem igen...

ja å idag ska vi ju "proffs" plåtas oxå... de ska bli himla spännande...
ser roligt ut här hemma hos mamma nu när de sitter skynken för ett fönster å massa strålkastare står å väntar på oss...
robert ska använda mig, tobbe å theo som modeller för sitt examinations arbete, då hans ka ta porträtt foton, bilderna kommer bli som hos en dyr fotograf fast gratis å sådant gillar vi :)
hoppas d eblir någon bra som man kan göra en fin tavla av :)

somliga i familjen fick i morse för sig att någon var gravid pga morgonillamående, men lugn de vara bara "jag-dör-av-trötthet-illamående"

ser fram emot helgen...
på fredag blir de träff med evvis å anton :)
å på lördag ljusparty å på sön blir de troligtvis tibro en sväng..
dessutom är de ju sådan där shoppinghelg i skövde, så dit får man nog ta sig å kika, brukar ju kunna göra ett eller annat fynd :)

1 kommentar:

  1. ska du på ljusparty igen? vem har de nu?
    kram
    marie

    SvaraRadera