2009-09-13

Liseberg.... Berg

oyheee igår intog 4 små personer svergies näst största stad som engentligen är en väldigt tråkig stad..
iaf liseberg stod på schemat... å hade vi flax eller vad när vi fick perkeringsplats precis bredvid ingången :)
jag fick stå i kö som resten av sverige medans anna, tobbe å rob bara knatade in VIP som de var, de fick speciella åkband som visade att de var VIP oxå så när de visade upp dessa så ansträngde personalen sig lite extra medans jag med mitt fula bruna band blev bemött med värsta surfacet precis som alla ndra i parken.. 45 min stod jag i kö för att få ett band runt höger handled...

vi tror att de hade speedat karusellerna lite extra igår för jissses, när vi åkte kolorado som första karusell så höll den även på att bli dne sista... för hej vad de gick vi blev allt lite skrämda....
å jukebox ska vi icke tala om... shiiit jag klamrade mig fast så gott de gick...
flumoride hahaha.... vi antar att våran tyngd gjorde en del av jobbet för vi såg inga andra som fick en hel våg över sig... vi var så blöta efteråt att man kunde vrida ur varenda klädesplagg till och med underkläderna...
men hel skoj var det verkligen...

vad tror ni händer när man försöker hålla igen på godsakerna å är på ett nöjesfält??
jo självklart vinner man stjärnvinsten...
ok jag är faktiskt mäkta stolt eftersom jag aldrig vunnit en endaste stjärnvinst i hela mitt liv...
dessutom vann jag på Theos nummer- 9 feb de bästa datumet å numret ever....
iaf jag vann 2kg Geisha och robert vann 2kg marabou... de gillar vi :)

men nu gottit folk så ska jag å tobbis "flyttplocka ner sake ri lådor" nä man vi ska plocka ner allt i lådor eftersom de ska renovera så fint här hemma hos oss i veckan...
dax att börja för snart ska vi hämta theo oxå å i eftermiddag blir de kalas för kusin lisa, smårgås tårta skulle det bjussas på, å de är mumma!!!

p.s bilder från liseberg kommer så fort jag fått dom av robert... 600 bilder togs :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar