2009-09-24

något litet smakprov från fotograferingen måste ni ju få... tråkigt nog så blidde jag ABSOLUT inte bra på en endaste bild... dessutom var mini väldigt trött så vi ska få ta om bilderna tror jag :)


NYHET!!!!!
minitrollet har fått sin första lilla tand idag, en liten gadd är påväg upp i underköken :)
så otroligt gulligt :) dessutom har han varit mindre grinig idag vilket varit otroligt skönt, så nu hoppas jag på en lugn dag imorgon oxå :)

lägenheten är snart klar för inflyttning oxå :) känns som man flyttat på nytt eftserom alla grejker varit ner packade... lite spännande :)
dessutom är de skönt å få en ordentlig städning nu några mån innan jul, för då behövs de bara en större stor städning istället för ett exrem röj...

imorgon blir de tacos hemma hos evve å anton, de ska bli otroligt mysigt å jag längtar verkligen, vad annars lixom när man har två så underbara vännr i sitt liv!

nä dax att prompa på att jag vill ha kvällsmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar