2009-09-25

skryta lite om mina vänner

nu är vi precis hemkomna från en toppen kväll hos våra älskade vänner evelyn och anton med son (oliwer)
jag tänkte skryta för er genom att berätta att evelyn å anton är två riktiga kanon vänner, jag känner att de går att lita på dom och att skulle något inträffa så är de alltid där och erbjuder en hand eller stöttar, de sviker inte om något blir jobbigt, de finns alltid där, vi behöver inte ses 24/7 utan de gånge rvi ses så går man alltid därifrån med ett glädjerus i kroppen över att veta vilka toppen vänner de fakiskt är.
sånna vänner önskar jag att alla skulle få ha!!! tack underbara ni för att ni finns och är mina vingklippta änglar!!!

nu dax att sussa imorgon blir de ljusparty hos amnda å sedan grejs å fix i lägenheten, icke att förlömma tibro oxå...
men nu ska jag sussa, bäst å passa på man vte ju inte om anna å robert komme rhem ikväll något runda under föttern aå råkar väcka theo... de vore ju mindre ok asså...

1 kommentar:

  1. tack för de fina orden, de värmde!! tack för igår! SES SEN!

    SvaraRadera