2009-09-10

theo update


lite theo update här nu tänkte jag...
min sötnos har de senaste dagarna börjat åla sig på golvet (bakåt såklart) och sedan om han har stöd så tar han sig upp i krypställning.
men iaf igår köpte vi två stora gråa pilates mattor som han kunde ha å tulta runt på...
å när han hamnar på mage på dessa så reser han sig helt utan stöd på till krypställning och kan till å med flytta sig en aning frammåt :)
så söt men ojoj va fort allt går nu...
just för tillfället så sitter han på sina mattor å leker...
så har han suttit nu i 15 min, så de känns ju skönt att han kan underhålla sig lite själv nu...
dock får inte mamma lämna rummet, för gör mamma det då gallskriker theo tills han ser mamma igen...
detta är mega frustrerande eftersom man oftast rör sig mellan rummen om man plockar i ordning eller liknande...
jaja...
nog om theo...
nu ska jag strax börja med kvällens middag..
lax med ungsbakad citron och dill omelett tilldetta serveras det krispsallad och tomat
just det...
mamma å jag åkte till hjo å åt lunch på frestelsen..
jag åt en jätte god kyckling och mamma åt flundra med räksås...
sedan besökte vi hem och hobby å med mig hem fick jag nya gardiner till samtliga rum, några blommor dukar till alla rum å 1000 andra små saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar