2009-10-19

dobididooo




mammas guldklimp 24 karat!!


jag har lagt mig men nu är jag uppe igen...
känner att jag vilat/sovit så mycket nu så jag kan inte få riktig ro i kroppen för att sussa....
tobbis å mini sover som grisar inne i sovrummet, skit gulligt theo har svårt att sova om han inte ha någon som snarkar hos sig :)

annars då??
jag har ändrat design på bloggen och är mer än nöjd :)
sedan har jag vilat hela långa dagen, så nu känner jag mig något bättre men konstigt vore väl de nu när vi legat sjuka sedan i fredags mer elle rmindre...

just de vi fick en liten oväntad utgift så här i slutet av löneperioden... micron började lukta bränt igår när vi använde den så idag blev de till å införskaffa en ny, vi köpte en ny till mami för ett tag sedan å nu när vi behövde en egen så slog vi till å köpte samma modell för den hon har är verkligen toppen bra...
kanske något dyr, men de är de nästan värt faktiskt 1000 kr betalde vi å visst fanns de billigare för 500-600, men kände att vi kund elika gärna lägga till lite å få en som vi visse var bra å som dessutom kanske håller ett par år :)
anyway hag är iaf sjukt nöjd men den å snygg design är deoxå :)
funderar dock på att flytta om lite i köket imorgon men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar