2009-10-20

idag känner jag mig vuxen på ett helt annat sätt än jag tidigare känt...
just den där känslan att laga middag till familjen varje kväll, komma på nya goda rätter med oxå att lyckas med favoriterna om och om igen...
åka och handla det som fattas själv (tidigare har jag å tobbe handlat ihop jämt)
bara de där med att gå och små plock ai lägenheten inför kvällen och att det är i ordning plockat å disken är diskad när man äntligen slår sig ne ri soffan för kvällens mysstund med bra program på tv...

just nu myser theo i soffan med sin pappa lite innan han ska sova för natten, själv har jag precis diskat och gjort ungspannaka (utan fläsk) som vi strax ska avnjuta...
sedan blir de äntligen hemma och desperata fruarna på tv ikväll innnan denna dagen avslutas...

jag känner mig glad och nöjd med min tillvaro :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar