2009-10-05

jag är så sjukt irriterad, jag tror inte att ni kan förstå... skulle jag skriva ner vad det gäller här (vilket jag vill) så skulle en visss situation blossa upp igen och de skulle väl inte vara bra för den personen som de berör springer och skvallrar och snackar skit på många många håll å de är inte bra för någon så jag håller detta inom mig å pratar enbart med min sambo om problemet...
men tro mig får jag veta att peronen snackat skit en gång till då håller jag inte inom mig något... och jag tänker då inte spara på krafterna denna gången heller för så som du kränkte en nära person till mig så gör man bara inte...

ska strax krypa ner i sängen å dejta john blund...
vi hade en mysig dejt nu i natt, skulle inte ha något emot om denna drömmen fortsatte...
jag var då en framgångsrik simmare.... å fick en del härliga lyx förmåner...

får la se vad morgon dagen bjuder på för äventyr...
en promenix till maxis hårfärgnings ställ står iaf på schemat för mig å theo...
mia är trött på tråkig utväxt, så får se vad de finns å göra åt problemet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar