2009-10-20

så mycke mys på en å samma gång

theo ligger på golvet och har precis brottat ner tobbe... nu har de lekt ihop på golvet en halvtimme å theo trivs som fisken i vattnet...
å nu kör tobbe en pussorkan på honom sammtidigt som han fick tag på ett par av mina gamla använda? trosor som han burrar in sig i...
hum?? våran son har ett litet eget sätt att mysa på...

nu ska jag väl försöka ta tag i en del av disken i köket medans tobbis förhoppningsvis fixar lite skolarbete å theo ska väl leka runt på golvet...
med honom vet man aldrig han kna ju bli extremt knäsjuk oxå, men de får faktiskt bli tobbes problem nu för jag ska diska...

dessutom gott folk så är jag numera vaccinerad mot svininfluensa..
1:a sprutan andra dosen ska tas om ett par veckor, de gick otroligt smidigt å vaccinera sig, dock blev de tumult i kön precis framför mig då en man blev nekad vaccinering eftersom de bara tog in folk under 30 år idag och han var över, men de gick bra sedan när vakterna kom å tog honom.. men man märker vad detta vaccin faktiskt göra mot folk när de väl gäller...
nu hoppas jag bara på att tobbe hinner få vaccin innan vi drabbas av influensan... dumt dock tycke rjag att theo inte kna få...
kan ju meddela de som ännu inte tagit sprutan att man får bra ont i armen där de stuckit idag å sedna varnade de för att mna kommer få otroligt ont imorgon...

nä over and out for me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar