2009-11-01

ja de var ju inte igår....

helgen har bestått av handboll handboll å återigen handboll...
mina små tjejer (ok jag tränar dom inte längre, men de är mina tjejer för de) ena laget åkte ut första matchen i B-slutspelet å andra laget fick stryck i semifinalen i B-slutspelet... så hyfsade insatser har dom gjort... många bra stunder ur handbolls ögon sett men oxå en helt del besvikelse å tårar...
så nu lämnar jag skadevi handbolls cup för detta året.... räkna med mig där nästa år!!!!

annars då??
igår fick vi portersteks middag hemme hos mamma å sedan var vi hos papi på graven... många fina ljus lyste de på gravarna å de verkligen kryllade av människor på kyrkogården...

ikväll blir de lugnt hemma... ska kolla på någon film...


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
jag finner inga ord, de känns så konstigt...
kände dig inte speciellt bra men vi hejade alltid när vi sågs....
nu var de länge sedan vi sågs....
du hade alltid fina ord att säga om allt och alla å alla underbart fina ord du har sagt om Theo ska jag bära med mig...
hoppas du kommit till en underbar plats för de förtjänar dig.... vila i frid kära vän!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar