2009-11-23

lusselilussebullar

yesterday var d eju ljusparty hemma hos evvisen, var för övrigt min fina vän amanda som höll i partyt...
som vanligt hittar man massor, men har tyvärr inte råd med hälften, sedan är jag ju inte så mycke för pryls, men en söt liten ljuslyckta hittade jag allt, med två älgar å granar på, fint höst/julig :)
köpte även passande ljus med lite doft till denna :)

idag då??
på förmiddagen softade jag å theo mest, diskade å tvättade en del, aaa ni vet sådan där markarbete :)
sedan kom tobbis hem å vi åkte bort till vårdcentralen så tobbis kunde få sin vaccinspruta, efteråt blev de en tur till maxi för att köpa en adventsstake som de sålde biligt idag och imorgon....köpte även med bakgrejer hem för jag blev julbaksugen :)

så nu ikvällningen har jag bakat lussekatter och även marsipan i choklad, hann även med några färska bananer i choklad överdrag :) så nu har vi en del å mumsa på :)

just de vi hade tacofrämmande oxå >:)
tobbes vän linus, syster anna å hennes pojke robert.. mysigt med massa tacos å dessutom bokade vi in en ikea resa på söndag, linus skulle följa med så fick vi 15% rabatt på hela köpet eftersom han jobbar för en leverantör till ikea, toppen bra å kul med lite extra sälle :)

just nu kikar jag poå kanal 5 webb tv å ett missat avsnitt av S.O.S Gute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar