2009-11-04

mår inte som jag ska

asså ni förstår inte hur jag känner mig just nu...
inte ens jag eller mina närmaste förstår vad det är som händer...
jag är trött (så trött att jag pang bom kan somna lite varstans) jag känner mig extremt deppig fast jag egentligen inte har något vidare att deppa för...
jag har panik över min tillvaro jag kan inte koppla greppet om vad som sker längre...
jag känne rmig svartsjuk när jag läser om allas fullspäckade schema nu fram tills jul fast jag själv har ett nästintill lika späckat schema...

jag har panik!!!!!!!!!

en sak som kan avlasta mina tankar är iaf att annika blev inte mördad, jag har de senaste dagarna tänk och försökt känna hur hon kände sina sista timmar i livet....
det är hemskt tragisk och ofattbart att hon är borta, men ändå så lättas tankarn aupp en del nu när man fått veta att hon inte blev mördad....

nu ska jag gå och lägga mig och imorgon har tobbe lovat mig att jag får sova precis hur länge jag vill, vilket jag oxå tänker göra för att se om de kan avhjälpa mina plödsliga små sovstunder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar