2009-11-05

theo pratar....
just nu är theo inne i en jätt konversation med tobbe....
den låter ungefär så här...
"mmmm mamma mmm mamma, brum brum brum mmmmm mamma"
skit roligt....

by-the-way jag är glader....
min/Vår lilla bil gick igenom besiktningen helt utan anmärkning... de trodde jag faktisk tinte...
andra år brukar jag tjuva genom att göra ne besiktningsservice innnan besiktningen men nu detta året fick vi ingen sådan gratis grej så vi sket i de... å de gick ju bra ändå :)
skönt å slippa den utgiften nu innan jul :)

strax ska vi bort till min underbara mamma å hjälpa henne med hennes löv eftersom de fått en conteiner till området så de kan höststäda :)
å som tack så bjussar mamma på pizza :)
sedan ska vi bort till anna å robert å ta med oss en del filmer hem som vi vill ha :)

just de jag har ju varit duktig idag å beställt 4 julklappar,,, en är visseligen till oss själva men 3 klappar är klappade å klara :) känns gött å iaf ha startat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar