2009-11-07

titta va fin pappas gav var på alla helgona :) ni ser stenen som de står "love" på bredvid dne stenen ska de ligga en som de står "pappa" på men jga berättade ju för ett tag sedan att någon snott den... att man ens kna med???

för övrigt så har vi lagt ut vår/theos vagn till försäljning...
http://www.blocket.se/skaraborg/Brio_Joy__09_24536427.htm?ca=13&w=1
så nu hoppas vi på att den blir såld så vi kan införskaffa en ny vagn som vi sett :P
annars då??
jo jag skrev ju att min bil gick igenom besiktningen, å att de va skönt så slapp man någon extra utgift... tjjjii fick jag.... skulle byta däck igår tror ni mian vinterdäck var godkända??
nä... suck men nu sitter dom på bilen iaf å väntar på att jag ska bli miljonär...
hittade förövrigt en biligår som vi var sugna på att köpa... en plommonfärgad v40 men den såldes precis när vi stod å kikade på den... så igår var inte riktigt vår dag om man säger så...
nu ska jag iaf krypa upp i soffan å kolla lite tv innan mini vaknar å tobbis kommer tillbaka från maxi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar