2009-12-23

kort inlägg

slänger in ett litet kort inlägg där jag meddelar att de blir nog kort om inlägg de kommande 2 veckorna... anledningen stavas mia halkade igår kväll å gjorde illa sin högra handled så den är nu i ett stiligt paket...
inte riktigt den start på julen som jag hoppades på... men en positiv grej de gick snabbt på akuten igår endast 1,5 tim behövde vi sitta där, med röntgen å paketering inräknat...
mindre roligt nu då enkala saker som att äta å borsta håret blivit sååå omständigt, så ja får väl se ut som en halv slusk nu framöver iaf...

en annan glad nyhet damp ner i brevlådan idag...
25 jan börjar jag vård och omsorgsutbildningen, göttit så¨här byts de karriär från lärare till undersköterska iförsta hand men jag ska specialicera mig sedan denna utbildningen är klar... men skönt känns de iaf :)

3 kommentarer:

  1. otur med handen :( och grattis till studentplatsen :) Ha en god jul nu så hoppas jag vi ses på söndag!! kramen

    SvaraRadera
  2. Vad trist med handen hoppas du blir bättre snart igen!!! Grattis till att du kommit in på utbildningen =) då lär vi ses i korridorerna på skolan till våren då =) läser också till USKA går in på sista terminen nu i januari =)
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Vad trist med handen =/ Låter inget vidare alls.
    Ska Tobias vara hemma med Theo nu? För han är för liten för förskolan än väl? Eller hur gammal är han?

    SvaraRadera