2009-12-19

torrrryyy

dålig updatering här känner jag... men iaf mycke har hänt de senaste dagarna...
igår tex....
först var vi hemma på dagen sedan blidde de en snabbis på stan för ett sista akut julklapps inköp...
efter detta åkte vi till syster å robert för att hjälpa dom att sätta upp en hylla, eller tobbe hjälpte dom jag tog hand om fikat :)

efter att vi hjälpt dom blev de bråttom då vi var bort bjudna hem till amanda, jörgen å molly på FREDAGSMYS!!!!
super mysigt panda gjorde varmamackor *mumma* sedan spelade vi TP via playstation 3, första gången lossa jag å tobbe stort, men andra gången var de super jämt, tyvärr var inte tärningen med oss denna kväll :/

just de BIG THING HAPPEND....
theo å molly lekt hur bra som helt, super kul å se, å theo blev så ivig å hänga på molly i lekten att han kvällen till ära tog sina första små trevande steg... min duktiga lilla kille....
dock blev de sent hem igår så theo är på ett mindre trevligt humör denna morgon...

ikväll blir de traditionell middag hos faster, god mat med hela släkten... de brukar alltid vara så mysigt :)
undra va vi får för mumma ikväll då :)

nu ska jag strax ner på stan ihop med amdra å molly, theo får stanna hemma så som han beter sig nu... bara skriker å trotsar... de orkar jag icke med på stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar