2010-01-15

invägnings fredag...

usch invägnings fredag idag å denna veckan ha de gått käpprätt åt fanders... så känne rjag iaf...

vikt: -0,2
midja: -4 cm

ok midjan har gått bra men vikten BIG NO!!!!!!
nu är de dax att sätta in lite träning i vardagen så vi får resultat.. tobbis har fina resultat eftersom han går varje dag till skolan å tillbaka... nu är de min tur att börja motionera mera...
ska hämta hem min crosstrainer från mamma så jag kan stå å svettas på den en stund varje dag...

nu ska jag återgå till sängen en stund...

senare idag ska ni få en chockande kalri update om mc donalds och max hamburgerresturanger...

3 kommentarer:

  1. Kämpa på syster! Du är duktig, när du lagt om matvanorna, fått in träning och börjar bli pigg, så kommer resultaten komma, de lovar jag :D

    /Moster

    SvaraRadera
  2. Du har ju barnvagn, e väl bara att promenera varje dag. hur lätt som helst

    SvaraRadera