2010-01-26

snipp snapp sno**.....

min dag förvandlades till ett helvete... ett helvete som jag inte vet hur jag ska klara ut...
jag får inte csn eftersom högskolan i skövde inte har några resultat ifrån mig på hela hösten -08.... så de värsta som kan hända är att jag parallellt som jag läser mina 5 kurser nu även får läsa 2 högskole kurser på sammalagt 30 poäng för att jags ka få ut csn....
ska på möte på högsklan i morgon om vad osm hänt med mina studieresultat.... hoppas hoppas att detta går att lösa annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... elle rvi ska ta oss till...

o ja jag har läst klart två kurser på lärarprogrammet.. i värsta fall får jag väl ta hjälp av gammal klasskompisar där som kan styrka att jag läst och gjort alla uppgifterna...

fan va jag hatar sådant här... så nu vågar man inte använda mer kronor än nödvändigt om detta drar ut på tiden...
vi som skulle köpa gymkort, men de får nog vänta tills detta är uträtt....
för tobbes pengar räcker bara precis till alla räkningarna...
tur att vi har lite pengar sparat...

suck suck suck.......

jag är mer än ledsen....
jag är skit arg...
vill bara att detta helvete som uppkom ska ta slut...
tror inte ni förstår hur detta känns...

att inte veta om man kommer ha pengar till mat, räkningar aaaa allt sådant nästa månad...
vi som alltid varit så noga med pengar nu sitter vi ändå i skiten...
vem klarar sig på 7000 k i månaden för 3 pers när hyran ligger på 4500 kr????

FAN!!!!!!

1 kommentar: