2010-01-27

Tampong Theo

hur glad blir man på en skala när man upptäcker att ens son smugit sig in på toaletten rotat fram 4 förpackningar tamponger och sedan lekt "båt" med alla tampongerna i TOALETTEN!!!!!!!!
får väl skylla mig själv som lämnade toalett dörren på glänt...

ja de är väl nu de börjar, de stora tålamodstestet som pågår aaa från nu å hela livet frammåt!!!

angående vikten så känner jag bara så här just nu PISSSSSSSSS!!!!!!!!
har noll motivation den försvann lixom när nyheterna började tjata om en andra istid...
jag vill ha vår så man kan gå ut å gå utan att känna sig som michelingubbens syster..
ok jag håller mig undan från godis å sådant (undantag igår på badet då jag å tobbis köpte varsin chokladboll, men de får man efter 26 dagar utan godis)

nu ska jag multa på mig 10 ton kläder å åka iväg å hämta hem min son från sin mormor...
å lämna hennes matvaror som jag små snällt shoppade åt henne nyss då jag trotsade vädrets makter och åkte och handlade mat...
när väl tobbe å theo är hemma sedan så har vi mat så vi klarar oss en bra tid framöver så då kan de snö hur mycke de vill... enda planeran imorgon är moas 1 års kalas, men de behöver man inte gå ut för att ta sig till, bara hissen 4 våningar upp.. smidigt som katten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar