2010-01-23

tjejkväll igår hemma hos becka... super trevligt god mat och nyttigt snacks, tänk vilken toppen vän man har som ordnar så att även en tillställning utan minsta frestelse för en dietande mia...
kändes toppen å inte minsta sug hade jag efter att ta lite av colan utan jag höll mig till ramlösan med jordgubb och lime smak å den smakade ljuvligt...
iaf super kul å träffa lite tjejer för skvaller å allt och alla...
nästa gång är de min tur att ordna nått, frågan är bara vad?

just nu sitter jag å slö tittar på störtlopp för damer.... har inte sovit mycke i natt pga min arm, den har blivit värre (vänster) den dunkar och bankar å går inte att uträtta något med för då bara ilar de...
tog vår sista ipre tidigt imorse å då blidde de lite bättre så jag iaf kunde sova några timmar, tänkte skicka ut tobbe å theo på en promenix till apoteket på maxi strax så ja slipper ha såååå ont i eftermiddag när vi ska på kalas...

1 kommentar:

  1. Vill bara poängtera att det var Eve som fixade allt!;) Supervän vi har!:)

    SvaraRadera