2010-02-13

alla hjärtans dag trams..

shiiiit asså folk har ju panik över detta med alla hjärtans dag?!?!
själva väljer jag och min älskling att skippa att köpa skräp till varandra å lägger istället de epngarn på en lite finare hemmagjord middag som vi lagar ihop... sedan blir de mysfrulle i sängen imorgon bitti eftersom litenman ska sova hos sin mormor i natt :)

dagen har hitills bestått av shopping på maxi...
bytte theos skinnjacka mot en i bättre storlk.. sedan passade vi på att köpa snygga jeans till honom och ett par as coola mocasiner med döskallar på som han kan ha på dagis :)
PIMP MY BABY......

ikväll blir de för övrigt OS men de antar jag att mina trogna läsare redan listat ut att jag skulle roa mig med :)
tragiskt bara att d eolympiska spelen började med ett dödsfall...
en rodelåkare från georgien avled igår efter att ha kraschat i ett träningsåk...

1 kommentar:

  1. panik har vi inte direkt, men det känns som man borde göra något fint tillsammans. Vi förlovade ju oss ändå den dagen. MEN det blir som ni en god lunch ihop imorgon :)

    SvaraRadera