2010-02-14

EN STOR allahjärtans dag kram till mina fina läsare!!!!

plugga är sååå trist....
sitter här nu å försöker få koll på hur alla mina uppgifter ser ut, men jag känner noll motivation
så troligtvis skiter jag i plugget nu å sätter igång å städar.... *bäst att passa på när mini inte är hemma*
senare blir de allahjärtans dag middag hemma hos mamma, *mumma*
sedan återstår att se vad dagen bjussar på.. en hel del os kan jag tänka mig...

de gick ju tyvärr inte så där toppen bra igår för våra os hopp aco och helena jonsson i skidskytte, men let´s face it.. vi som följer sporten vet ju att helena iaf har sina STÖRSTA chanser på medalj i kommande lopp, speciellt distansen...
skönt för dom nu med en tävling i ryggan då kan de koppla av å bara ÖSSSSSA!!!!

nu kallar frukosten på mig.. ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar