2010-02-04

lite små stresss...

freda-lördag-söndag blir de kalasande hemma hos oss....
har mia förberett???
var de tänkt att mia skulle baka idag??
ja... stänger då SKÖVDEBOSTÄDER av vattnet idag???
hepp så de blir väl köpta grejer....

om de nu blir kalasande... verkar som många är sjuka...
tråkigt... å jobbigt får väl avvakta lite med shoppingen inte så kul å bulla upp för alla tilltänkta å så visar de sig att hälften inte kommer pga sjukdom....

funderar starkt på att ragga upp mamma å se om hon vill käka lunch med mig å theo idag eftersom vi inget vatten har....(ok jag har bunkrat upp 4 flaskor, men man kan ju bli törstig)

hum hum känner ni oxå att jag är inne i en svaka vad de gäller bloggande... finner inte orden när jag väl ska skriva...

1 kommentar:

  1. Ja du bloggar alldeles för dåligt gumman! :) Oliwer har feber idag men inte lika hög som igår så jag hoppas att han mår bättre imorrn så vi kan komma på lördag :)

    SvaraRadera