2010-02-22

min snuttis

får väl lov att glädjas över att vi under theos första levnadsår varit relativt förskonade från sjukdommar hos honom, för shiiiit mitt tålamod tog slut precis lagom tills tobbe klev innanför dörren för en stund sedan...
blir inge dagis för plutten imorgon heller, tobbe ska vara hemma medans jag har skola, hoppas han mår lite bättre då.. febern börjar gå ner men halsen å snoret finns kvar...



var iväg till maxi tidigare idag å shoppade super billig lax och fläskfilé...
reklambladet kom ut igår, å började gälla idag vid två var laxen nästan slut å av fläskfiléerna fanns det inte många kvar, jag fick iaf med mig maxkvoten på 2 förpackningar per hushåll, men de var så damerna flåsade mig i nacken....
dessutom fyndade jag billiga tortilla bröd, 5 kr per förpackning så ikväll blir de tacos :)

mer snö utanför fönstret ser jag nu, suck...
funderar på att njuta mig bort en stund i kusinens thailandsblogg...
ja gott folk de gäller å träffa rätt partner, gärn någon med hus i typ thailand...
6 underbara veckor ska han vara borta... bara lite avis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar