2010-03-30

Bild kavalkad...

så här nu i påsk tider å en ny tömd kamera... så tänkte ja bjussa er på en rejäl dos theo bilder...
I know you like it!


Så här såg mini ut här om dagen mitt under sin sjuka... kolla ögat på min lille plutt!

En tärd och sjuk mini me

första gången theo fick pencillin... utblandad med blåbärsoppa... ingen hit!
å ja de begicks en kamp utan dess like för att få i honom några milliliter


En go å glad lill kille som äter ballerinakex för första gången...



titta mamma, va jag fick av pappa


hallå hela pressen...


jag kan själv tillämpas numera hemma hos oss


va glor du på???


theo tog sig en test sovstund i nya saccosäcken..


ovanlig sovställning??

Så här ligger de till, på kvällarna när theo ska sova så lägger vi honom i sin säng, oftast ligger han kvar, men ibland ska han trotsa, då stänger vi dörren så får han härja där inne, till sist somnar han, oftast i någon säng, men en kväll blidde de på golvet..


nalle å theo åka båt?


någon random lek theo och nalle har...

theo testa nya regnkläderna han fick i födelsedags prsent...
storlek 86...


en bild säger väl allt...

en glad theo skuttandes i soffan

fotostund...

ytterligare en posar bild

närbild


stolt uppvisning av nya skinnjackan...

Theo stödjer Världshälsorganisationen..
"Think Green, and the world will be a better place for you and me.."
står de på tröjan...

hallå mami... får jag komma upp??

soffmys med nalle är de nästa bästa efter soffmys med mamma och pappa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar