2010-03-10

mår bra fast ändå inte...

den här hostar tär på mitt psyke...
å de värsta av allt den sliter hårt på min allergi märkte jag idag när jag hälsade på hemma hos marie.... har knappt märkt av hennes hund tidigare, men idag tjocknade halsen relativt snabbt...
vilket oroar mig lite inför kommande dagars kalas där de finns djur på samtliga...
men de ska nog lösa sig...

lite roligare saker var att de började pratas om/planeras en solresa i höst ihop med familjen jonasson....vilket skulle vara super duper skojigt både för oss päron å för våra små telingar :)
mallorica, tunisien, grekland, kanarieöarna, egypten...??? were too go???
jag efterfrågar, sol/bad, lite upplevelser, some shopping å mysiga kvällsstråk...
blev så ivig att jag rensade alla våra fickor på små pengar som jag kunde stoppa i vår "semesterkassa" hehe... många bäckar små.... daniel å anna sparade ihop till en bärbar dator bara genom att lägga undan små mynt... jag ska ut å resa :)
tänkte stoppa undan någon 1000 lapp i månaden så de blir lite mindre chock den dagen de ska betalas... ser man inte pengarna så känns de mindre när dom försvinner...

vart meningen att vi skulle firat daniel idag oxå men han kom bara hit å vände å där stod jag med fläskfilé....
ibland får jag tuppjuck på tobias å daniel planerings förmåga...
19,11 mia börjar med fläskfilén..... då släpper tobbe bomben om att daniel ska åka 19,30...
så jag å tobbe fick fin middag till kvällsmat... kankse inte riktigt de jag hade tänkt mig en onsdag :)
får hoppas på god kompensation hemma hos dom på lördag då...

imorgon ska minigosgrisen spendera dagen ihop med faster anna, vilket han ser framemot väldigt :) själv ska jag plugga, städa å lite andra små saker...
å tobbis ska få en hel dags plugg inför sin tenta..... de känns skönt å få klart vissa grejer innan helgens kalasande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar