2010-04-18

piggnat till...

nu har jag piggnat till rätt så mycke... fått i mig lite å äta å fått behålla de å monstret i magen har slutat att hoppa omkring vilket känns otroligt bra :) kankse inte är magsjuka utan bara något vi ätit??

eftermiddagen å kvällen blir lugn iaf...
ja ska bänka mig klockan 16.00 å kika på handboll på tven...
sävehof mot lugi... den som vinner idag kopplar ett stort grepp om sm semin..
hf vann sin match igår å är nu bara en match från sin 6:e raka sm-final...
ja hoppas på lugi i final så att vi en gång för alla sätter åt divorna i sävehof...

pluttis har kommit hem nu efter att ha spenderat natten hos sin mormor...
just nu leker han med alla sina bilar stora som små..
han kör dom runt runt å brummar...

nu känner jag att ja måste gå å stänga balkongdörren för satan igatan idag var de ingen behaglig temp ute :(

1 kommentar:

  1. Haha vad var det jag sa!! Räkna alltid med magsjuka gumman!!

    SvaraRadera