2010-05-24

babylycka?!?!

måste klargöra att jag är sååå otroligt stolt och glad för eran skull å för den underbara familj ni fått... ni är värda all lycka i hela världen å ett par underbarare föräldrar får man leta efter, likaså vänner... eve å anton ni är två av jordens klart starkast lysande stjärnor, så glad för att jag finns i er närhet.

förlossningsdepp??
nä man känns så... känner otrolig lycka för eves å antons lille tös, men sammtidgt en grym avundsjuka eftersom de är sååååå långt kvar till den dagen (om den ens inträffar) som jag får uppleva de magiska å få hålla sitt eget barn för första gången.
jag kommer inte kunna bli gravid innan jag gjort min operation, å som de ser ut nu så dröjer den väl något år...
(om ja inte kan dra nytta av slas första side rubrik idagens tidining)
sedan får man absolut inte bli grav innan de gått minst ett år efter op.. å sedan dröjer de ju ytterligare 9 mån innan en baby anländer..
ååå ja vill känns babysnos å gos nu...

hormonerna bara spratt till i fredags när jag fick hålla i lillan å gosa med henne...
kändes som hela världen stannade upp å där satt jag med ett underverk...
obeskrivligt hur dom kan förtrolla en dom där små liven...

så klart man väntar.......

1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden gumman! Tiden går fort så snart sitter du och snosar på en goding du med :)

    SvaraRadera