2010-05-20

en shot...

ni som känner mig å kanske även att ja någon någon nämnt att ja den senaste tiden varit dunder trött å hängig utan att veta varför...now i know...
JÄRNBRIST...
så nu går man på graviddieten igen... hehe... å nej ja är icke gravid bara en tjej med otroligt dåligt med järn i kroppen..

efter 3 dagar så känner jag mig betydligt piggare, ja har sovit bättre å dessutom har ja inte slump somnat någonstans...

annars då??

5 pass kvar bara på praktiken, synd att helgens arbete inte är betalt :( då de är storhelg...
men förhoppningsvis betalar sig slitet man gör på praktiken senare i att man får jobb å då chansen att tjäna extra pengar på stor helger :)

just nu sitter jag dock med plugg...
håller på med mitt fördjupningsarbete i etik & livsfrågor..
gör ett tungt arbete rent psykiskt, men väldigt intressant..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar