2010-05-12

kära dagbok...

ä men seriöst varför gråter han där uppe denna enorma mängd tårar?
inte ok...
imorgon är typ hela sverige lediga, but not me.. fast ja gråter inte för de...
har fina tider imön på praktiken. 14,30-20,30 :P

sitter med ansikts mask på ihopp om att fina över finniga hy ska ge med sig snart...
vet icke vad som skett men så här illa har de aldrig varit...
dessutom hoppas ja på en hel natts sömn för usch va tröttis ja börjar bli, inte sovit bra nu på länge länge...
slumrade till 5 min i entrehallen på kss idag... de är inte dåligt...

vaknar runt 2 varje natt å kroppen vägrar sova utan dne vill upp å gå.. som oftast är jag vaken en 20 min mellan 2 å 3 på natten...
så imorgon om ja nte får sova ordentligt i natt så ska ja unna mig en su helvetes sovmorgon helst utan mini som hoppar på min mage..

1 kommentar:

  1. Det var en stor anledning till att jag valde att inte jobba i vården (är undersköterska), arbetstiderna o inte alltid få vara ledig röda dagar, jobba varannan jul o påsk o sådär. Nej det gillar jag inte :)
    Annars tycker jag undersköterska är ett jätteroligt o varierande yrke!!
    Kram

    SvaraRadera