2010-06-01

dockhus

är precis hemkommen från landet där vi tillbringat några timmar hos marie å glenn i deras sommarhus...
extra uppskattat tror jag theo tycket de var för han å moa lekte på som bara den med bland annat vatten.. vilken syn...

kan ju inte förneka att jag är bra sugen på ett litet vattenhål som man kan dra till under sommaren slippa sitta inne i lägenheten...
perfa de som dom hade med stakte runt om så mini moa kunde inte rymma men ändå hade de stor yta som hon nkunde springa runt på...

dream............ dream........... dream..........

som ni kanske märkt så har de varit usel bloggning från min sida...
vet ni varför för jag får inte en endast kommentar längre..
ska ja behöva skriva om ämnen som upprör er för att ni ska kommentera???
är de inte bättre med en snäll mia, än en bicht som klankar ner på folk??

4 kommentarer:

  1. jag läser och tycker det är roligt att läsa i alla fall

    SvaraRadera
  2. haha det funkar ju för Kissie! =) nä men jag läser... du pratade ju om sommarhus där borta. Vi får hoppas det blir så någon gång i framtiden! håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. ni är välkomna när ni vill till vårat hus ,och vi gör allt för att ett ska bli ledigt åt er.
    kram
    marie

    SvaraRadera
  4. Nee de e skit när man inte får kommentarer.. men det är rätt kul att blogga ändå :)

    SvaraRadera