2010-06-23

hej mitt i natten...

nja inte riktigt mitt i natten, men strax läggdax iaf...
har jobbat min andra dag nu på sommarjobbet å jag måste säga att jag trivs otroligt bra... har kommit till en väldigt välkommnande dam med familj... å hon sa idag att hon vill ju att ja ska trivas å desamma gälle rju för henne..
så de känns bra... känns som att vara hemma hos sin "farmor eller mormor" man pysslar med matlagning å diverse små bestyr som de vill ha gjort... ssedan finns man där som en extra vän att vetilera några ord med oxå...

men iaf de ska ändå vara skönt nu å vara ledig en vecka... går inte på förrens nästa tors igen..
så under dessa dagar ska ja verkligen passa på att umgås med min lilla familj... tobbe å theo...
sedan ska ja även träffa en del gammla barndomsvänner å även en ny vän som ja lärde känna igår när jag gjorde deligering... träffa en tjej där då å vi bara klickade direkt...

imorgon lutar de åt att vi packar picknickväskan å beger oss antingen till kalsborg för lite bad å lunch på idasbrygga eller så kör vi i motsats riktning mot källby å dafgårds fbriksförsäljning å även lite bad i värnen isånna fall...
familje utflyckt blir de i vilket fall som helst så länge vädret är på vår sida å de hoppas ja de är för vi har ett vatal ja å väderguden...

sedan får vi se...
theo får i vilket fall som helst INTE bada eftesom han dragit på sig en jobbig förkylning med tillhörande feber... stakarn...
kan säga så mycke som att vi är två trötta föräldrar här i vårt hus efter att ha försökt söva vår lille vän i 4 tim... nä hepp hans ka minsan inte sova utan han ska bara skrika å slåss...
TÅLAMOD.COM

men nu ska ja faktiskt krypa ner till mina älsklingar...god natt å sov så sött!!!

1 kommentar:

  1. vad händer imorrn? Svänger ni förbi och grillar på kvällen eller har ni andra planer? :)

    SvaraRadera