2010-06-17

yesbox idag kom sommarens anställningspapper hem på posten och en sten lyftes från mitt hjärta.... skönt å veta att de är på riktigt nu...
kommer känna otrolig glädje å lättnad i höst när man ser att buffert kontot pekar uppåt å inte neråt som de skulle gjort om vi inte fått jobb...
dock jobbar jag 28 av 31 dagar i juli, vilket känns så där...
de är ju då alla ahr semester å man vill kunna umgås...

idag har vi bara slappat...
men imorgon blir de skojig dag...

först blir de bad på äventyrsbadet med mini...
sedan blir de mastodont middag hemma hos mamma på eftermiddagen ihop med farmor å nisse... kommer smaka mumma!

nä dax att göra nytta.. kram kram

1 kommentar:

  1. Jag var på äventyrsbadet idag med mina syskon, jisses vad kul de hade :) jag med för den delen ;)

    Hoppas ni får en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera