2010-07-12

en natt utan pluttis...

ja har märkt de.... ja sover inte bättre när theo sover borta....
nu förtiden sover han oftast hela nätternai sin säng å kommer bara upp en sväng på morgonen för att morgonmysa, men så var inte fallet idag...
i går kväll när vi skulle lägga oss fick vi ingen liten rumpa upp bökad mot oss när vi skulle säga godnatt å imorse inga små tassar som krampaktigt slet sig upp i sängen...
tomt å tyst.... mamma har/hade de nog säker desto livligare...

nu ska ja straxet iväg å jobba... dags att göra min andra dag i skultorp... går ju intro där hos en kille som ja sedan ska vara hos några dagar v29-30.... super mysig lite familj vad jag märkt än så länge...
igår var vi och badade, får se vad vi ska hitta på idag då nu när vädret (för en dag skull inte bjuder oss på stek hetta å sol)

att jag inte bloggat så möe de senaste beror dels på brist av tid ork å lust... men sedan har jag legat nerbäddad i feber några dagar å nu ett tag fram över frams tills 9 aug... så
jobbar jag alla dagar utom 4 eller 5... så de blir tufft nu, men de betyder pengar å efterfarenhet...

dax att kila.. byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar