2010-07-25

så välbehövligt...

kan ju börja med igår...
ja jobbad först på klagstorp, underbarare ställe å jobba på får man leta efter, roligt folk å underbara brukare...

efter jobbet åkte jag å handlade, träffade även på marie på parkeringen å hon undrade om ja inte skulle komma upp senare på en mojito å lite tjöt....
å de säger man ju inte enj till när man siter hemma själv :)
så hade en underbar kväll med glenn, marie, moa å helena...
fick dessutom äntligen höra glenn sjunga.... jäklar i himlelen... de kunde man aldrig tro...
så ja ja är lite små kär i hans röst, den passar perfa i hop med guitarr.... s nu vet ja vem som ska sjunga å spela på framtid bröllop å dop å liknande grejer...
även marie hade pipa... så dessa två lär man aldrig utmana på singstar :P
tack för en underbar kväll :)

idag var jag ledig... jippii...
sovmorgon till 10 tog ja mig, å sedan åkte ja med glenn, marie, moa å helena till hjo å hem & hobby... fick med mig lite små krafs å nya bäddset...
vi passade även på att luncha lite på alexandra... mumsig kycklingtallrik hade dom :)
efter att vi kom till skövde så blidde de en tur på maxi å kik i lite affärer, detta resulterade i en lång svart kjol till mig å byxor å t-shirt till theo... å även en liten överrasking till honom som han får imorgon när han kommer hem (psss.... 6 stycken bilar ur hot weelsserien) han kommer älska dom :)

kvällen har jag spenderat med urrensing, avfrostning av kyl/kylskpå samt skafferi.. välbehövligt å nu är de struktur i samtliga utrymmen i köket :)

straxet ska ja åka å handla bröd så ja kan ha med mig mackor tills imorgon då de återigen vankas jobb... men hey de r bara denna å nästa vecka kvar innan ja får lite ledigt :)

1 kommentar:

  1. tack för komplimangen.
    jo singstar måste vi ju testa, du kommer säkert vinna för de finns massa låtar som jag inte kan.
    tack oxå för trevligt sällskap både i lördags och i dag.
    kram
    marie

    SvaraRadera