2010-08-30

it´s time.....again...

ni som besökt mig regelbundet under en lång tid vet att de inte är första gången ja säger NYSTART!
nä usch ja börjar bli ruskigt bra på att starta å sedan stoppa diverse livsstils förändringar...
men hey skam den som ger sig någon gång kankse ja hittar "min stil" så ja når mitt mål..

imorgon startar vi igen å kör metoden "en vecka i taget"
första veckan blir de allevo soppor... har köpt smaken potatis/purjolök... å sedan skulle vi få smaken thai av en kompis... så hoppas på att vi kan klara en vecka nu med soppa.. de är iaf vårt mål...
sedan blir de att vi hoppar över till GI kost
har en super bok om de ämnet som vi ska följa med massa steg för steg...

motion är bra för själen... ja ska simma till att börja med så nu inväntar ja bara min nya baddräkt som ja har beställt, den bör dyka upp i början av veckan..

nu dax för skönhets sömn :)

2 kommentarer:

  1. Lycka till gumman!! Detta klarar ni!! Jag ska också börja simma :) Satsa på att försöka röra på dig 30minuter om dagen så det blir en rutin :) Vardagsmotion är TOPPEN, gå i trappor, gå till maxi osv :)

    SvaraRadera
  2. Vi är flera som ska simma, torsdagar vid halv sju, bara att hänga på! :) Peppkramar till dig!

    SvaraRadera