2010-08-16

namnlappar

en nackdel med dagis är alla kläder som kommer bort och som kan (blir) snodda...
därför klickade jag i fredags hem ett gäng figurnamnlappar till theo på www.namnlappen.se
75 stycken som man kan stryka på kläderna å 75 stycken som är klistermärken...

så nu har jag ägnat mig en stund åt att stryka på namnlappar på theos dagiskläder, så nu har jag underlättat både för oss å för fröknarna vad de gäller hans grejer...
dessutom har jag beställt hem namnnappar så man slipper en smittväg vad de gäller sjukdommar...

sjukt duktig förälder... :P

träffade eve idag på stan för en lunch å lite shopping...
theo fick tre bas tröjor å en kofta, så nu är han iaf lite höstsnygg imorgon när dagis drar igång igen efter hela 6 veckors ledigt...
efter lunchdejten hämtade tobbe upp mig å sedan hämtade vi upp mamma å efter de drog vi till varnhem å fikade... super mysigt de cafét som dom har där vid kyrkan...
REKOMENDERAS VARMT!

nu ikväll har vi käkat pannkakor å theo har tagit STORA badet...
nu hoppas jag på lite mys med tobbe i soffan till göta kanal som skulle gå på tven ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar