2010-08-10

on and on and on....

idag skulle varit sista dagen på sommarjobbet... eller fasiken det ÄR sista dagen på sommarjobbet...

men ingen rast å ro eller sovmorgon för mig inte... för imorgon är jag inringd extra å på tors oxå... GREAT säger jag som känner att plånboken börjar svida fasligt tom å till saken hör ju de att jag inte får några csn pengar förrens i november tidigast, så alla extra slantar jag kna tigga iohop är värdefulla :)

man slits nu efter längtan att få bara vara å känna sig ledig, samtidigt som man känner hungern efter att få jobb så att hösten ska gå ihop...
men deta mina vänner är ju charmen med vuxenlivet, de uppstår jobbiga situationer å det är var och ens uppgift att lösa situationerna till de bästa för en själv...

sedan gnager alltid, tankarna om de kommande bröllopet... när? var? hur?
ett till barn?? nu?? om ett år?? om 5 år? kan vi ens få fler barn?

aaaaa mycke gnagande i tankarna....

mini är iaf något bättre idag, han får behålla mat å febern stannar iaf under 39 grader...
allämntillståndet vittnar om massa energi men mycke tårar å längtan efter pappas famn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar