2010-09-12

förvånad...

har haft vad jag trott varit en inflamerad finne nu i några dagar som har gjort skit ont, så idag var de värre än vanligt så ja ringde sjukvårdsupplysningen å fick en tid på jourcentralen...
väl där fick ja träffa en läkare som var stensäker på sin sak...
en inflamerad bröstkörtel löd domen... antibiotika och smärtstillande...
å blir de inte bättre inom 3 dagar så får ja gå tillbaka för ett kirurgisktingrepp där dom dränerar den där saken...
vilken vändning!!!!!!!

idessa körtlar kna de finnas cencertumörer hos äldre.....
å de kändes konstigt att hon nämde cancer om min "finne"
men hon uteslöt detta.. så hoppas på att hon har rätt....

annars har jag jobbat nu massor...
7-18 i fredags, 13-22 i lör å idag 7-15
men de känns bra, de ger pengar å pengar behöver man alltid, hösten är iaf räddad nu iaf ekonomiskt för oss, å de gillas :)

nu blir de trösta-mig-jag-har-super-ont mat... potgratäng å schnizel... inte så GI direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar